myhappydays

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Emma Olsson - 4 november 2013 20:40

Hej käraste läsare!

Idag blir det ett kort inlägg, av en trött Emma.

Vi har fått ett nytt schema, som jag verkligen avskyr.. Trivdes relativt bra 

med förra schemat, men kommer nog tycka om dehär till slut också. 


Kom hem strax över halv sex idag och då kastade jag om till ridkläder

och åt lite middag sedan gav jag mig ut till stallet för att ta en ridtur tillsammans med Maja.

Tog en kort ridtur idag, då jag kände att energin till en lång ridtur inte fanns för mig idag. 


Nu ska jag fika något tillsammans med mamma och pappa och sedan krypa till kojs

godnatt! 



 


Av Emma Olsson - 4 november 2013 10:03

Hejhopp!

I helgen har jag tillbringat varje sekund tillsammans med Jonte. I fredags lagade vi mat och 

bara myste, kollade på The walking Dead´s nya avsnitt. 

I lördags åkte vi till Birsta och jag handlade ett flätat smalt skärp osså 

köpte jag kaninmat, mina små änglar måste ju också få mat! 

Jag fick även ett doftljus av hjärtat och det luktar hur gott som helst! 

I söndags så bodde vi i bilen, åkte runt, runt och runt, haha! 


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du gillar min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards